mandag den 9. maj 2011

Regnvejr, Jordbær og Juno

Da jeg vågnede i går væltede det ned med vand, det var slet ikke for sjov og jeg nåede at føle at jeg var lidt heldig fordi mit værelse er på første sal, så in case det der vand ligesom ikke ville stoppe, så ville der jo gå lidt tid inden det gik ud over mit dejlige, varme, tørre, orange værelse. Men Der skete nu ikke noget som helst andet end at mine skøre kæreste da syntes det der regn skulle udfordres med en cykeltur, så ham afsted. Nå så kunne jeg da ligge tjekke lidt blogs ud. Da han kom til bage godt to timer efter (og husk på det VÆLTEDE ned) ja så tog han ikke kun vand med ind, men også en Juno film og en kasse jordbær med ind. Dagen var reddet. Og hvem kan ikke bruge sådan en regnvejrs søndag på at spise jordbær og se Juno?

MUMS... Et flot rødt saftigt jordbær, lige til at sætte tænderne i.

Man kan bare ikke se den her film for mange gange.


2 kommentarer:

  1. Åh ha, det er slet ikke fair at sætte den sang på din blok! Jeg får jo sanne-abstinenser!!

    SvarSlet
  2. Cause he wakes up in the morning...

    SvarSlet