tirsdag den 16. august 2011

Så er der liv igen

Der er jo gået umindelige tider, siden jeg sidst har skrevet, men der er en forklaring. Jeg er flyttet. I min egen lejlighed. Sammen med min kæreste. Vi har nu boet her i lidt over tre uger og har først i dag fået internet, så derfor har der ligesom været lidt stille herinde.
Her er en mindre billed storm af, hvad jeg har gået og lavet. Ordentlige billeder af lejligheden må I lige vente med, de kommer, de kommer, men vi er ikke helt på plads endnu, men det begynder at hjælpe på det. 

Jeg har været til det smukkeste bryllup, som blev holdt i mindeparken. Det var så eventyrligt, jeg tror ikke der var et øje tørt, lige som et rigtigt bryllup skal være. 



Nej, det er et snyde billede - jeg greb ikke buketten, men den er flot.


Jeg har brugt tid sammen med min søster, som langt om længe er flyttet til Århus, så vi kan få noget mere søster tid.

 Været et lille smut i vores hovedstad sammen med Sarah. Jeg skulle have indløst min fødselsdagsgave, som var en koncert med det Canadiske band, Chad Van Gaalen. Super dejlig dag vi havde.



 Søster tid. Ja, der kommer sikkert en masse af denne slags billeder, de er ikke kønne, men skønne.

 Så har jeg brugt en masse tid, med denne skønne fyr.


 Og så er jeg kommet til at købe noget - thi hi... En lille, ny, fin, hvid telefon, med et æble på.


 Og så er jeg jo så flyttet ind, og det første der kom på plads, var min garderobe. Det tog godt nok, 1½ dag at samle, det vidunderlige skab fra Ikea, og et mindre skænderi, men alle overlevede (jeg var nok mest bekymret for skabet) og sådan ser det så ud, færdigt - eller rettere mit tøj i det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar