søndag den 4. september 2011

Endnu en uge lakker mod enden...


Den her uge har budt på lidt af hvert, selvom jeg har skrevet opgave. 

Jeg har været til koncert med denne skønne dame, og hvor var hun bare lige så fantastisk in real life as on the radio... 



Jeg har været til koncert med lillebror, hvor der var den fineste lampe ever 

 Set regnbue By Night...

 Fået en langstilket, rød rose af min kæreste...

 Det viste sig så, at han havde fået den af en af Otto Ohrts håndlangere... Men det er tanken der tæller.

Ja og så er mig og Fitness World kommet lidt ud af vores ellers så gode venskab. Efter en ellers udmærket træning onsdag har jeg ikke kunnet komme ud af sengen uden min lånte rollator, da jeg så i morges endelig kan komme ud af sengen uden brug af den førnævnte rollator, så tager jeg da endnu en gang et smut forbi min gode ven Fitteren, og bliver jeg så ikke bare straffet med den hårdeste time i mands minde?? OH DEAR, Fitter, vi skal nok komme på god fod igen, når jeg ligesom kan se, at det du gør ved mig, det hjælper, men indtil da, vil jeg have lov at tude lidt over din behandling af mig. 
God søndag til alle, eller det der er tilbage ihvertfald

Ingen kommentarer:

Send en kommentar