mandag den 17. oktober 2011

Ny Bog Til Samlingen


Det er sådan, at siden jeg har været i Skotland (Måske også før Skotland) er noget af det jeg har bruger mest tid at tænke på, er hvad jeg skal lave til madklub, til veninde aften, til valgeaften, til film aften, til kæreste aften, til tak-for-hjælpen-med-flytning-aften osv osv... 
Jeg har derfor efter hånden brugt mange timer i boghandlere rundt omkring i Århus, (Når kæreste har kigget historie bøger) på at kigge på Kogebøger. Jeg har længe kigget i den her, men har ikke haft pengene.
Så jeg var mere end glad da jeg fandt den i Nettos rode kasse til halv pris i dag!!   


Jeg synes især det er fedt den måde at de har vist alle ingredienserne på, det er lige sådan jeg fatter at lave mad, jeg gider nemlige ikke stå der og læse hver lille sætning. Nej stik mig et billede og så går vi i gang





Ingen kommentarer:

Send en kommentar