tirsdag den 21. februar 2012

Gulty pleasures


Efter som jeg er gået hen og er blevet det, Mette Frederiksen nok ville betegne som, ung, der ikke fejler noget, men som er uden for arbejdsmarkedet a.k.a. samfundsnasser eller som jeg selv vil betegne det: arbejdsleder! Ja jeg leder nemlig efter arbejde. Ja efter denne title har indfundet sig, er der en ny vane der også har indfundet sig, min gulty pleasure - amerikanske serier! I stor stil.
Jeg tror ikke denne serie behøver megen introduktion
Hver gang jeg nævner den her serie for mine venner, der læser medicin, ruller de bare med øjnene og taler uden om 

Sådan et forhold ønsker jeg også med min datter - eller også virker det kun på TV?!

Ja det vidste i nok godt

Den her serie er god i bølger, lige nu i sæson 5 er de faktisk meget godt med synes jeg (Eller også keder jeg mig bare nok)
Jeg elsker alt det der drama, make-over, flotte billeder, og Tyras - you're still in the running towards becoming ANTM 
Jeg ELSKER den her serie. Jeg er helt vild med, at plottet er lagt, og der er små hints hele vejen gennem serien, og så er den bare LEGENDARY

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar