tirsdag den 5. juni 2012

Livet ændrer sig

Det er lææænnnggee siden jeg sidst har skrevet noget her inde. Det er der sådan set flere grunde til, med et fuldtids arbejde og dertilhørerende træthed er det begrænset, hvor meget overskud man har.
En anden ting der måske også er skyld i denne træt hed, er min lille hemmelighed inde i min mave. Som slet ikke er så hemmelig længere. Jeg er meget glad og glæder mig som en sindsyg til December, hvor hemmeligeheden kommer. 


Så livet er gået med at vænne sig til tanken om at ALT ændrer sig, og gå fra drømmen om en stor treværelses lejlighed i Århus C til ingen penge, til drømmen om et hus og en have (En drøm jeg aldrig troede skulle komme til mig) En omvæltning af format, men sikkert en helt naturlig reaktion på det der sker. 
Og så har vi købt den første ting til fremtiden. Den hyggeligste lys kæde vi har set længe. Den skulle bare med hjem og hænger nu og venter på fremtiden, her inde i stuen. 


1 kommentar: