mandag den 3. december 2012

Så gik der lige 8 uger

Ja den barsel er da fløjet afsted. Jeg ved ikke, hvor dagene er blevet af, eller helt præcis hvad jeg har lavet. Men jeg ved at jeg er ved at være klar til at min baby skal komme ud til mig.
Jeg er endda kommet så langt, som til at glæde mig til at føde - så er man ved at være klar, tror jeg godt man kan sige.
Jeg har købt det sidste harpengut til baby, spist ude, pyntet mere eller mindre til jul, været til den sidste julefrokost i denne omgang, gjort rent i drømme lejligheden, bagt pølsehorn til kæreste - som han skal spise under fødslen, bagt boller til fryseren - flere gange, og hver gang er de blevet spist, fået min mor til at bage boller til fryseren - de skulle ikke være spist endnu (nu har jeg jo heller ikke fået dem endnu), set hele Matador, begyndt på Mad Men, lært at en ammepude hedder Zoogkussen på hollandsk, spist en hel del piller, som heldigvis får en ende når baby kommer, pakket taske til baby og mig selv til den famøse fødegang- ja alt i alt, tror jeg vist man kan sige: JEG ER KLAR!
Så baby! Du må meget gerne komme nu, din mor er klar, hun har haft alle de kriser hun skal have, hun har gjort alle de oversprings handlinger hun skal, og alle de praktiske ting hun skal, det eneste hun mangler er dig.

Og af en eller anden grund, vil blogland ikke samarbejde med myPhone, så jeg kan ikke en gang vise nogle fine billeder. Det må i så have til gode.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar