tirsdag den 25. januar 2011

Cykeltur

At være flyttet hjem til sine forældre har sin fordele og ulemper. Ulemper er helt klart at man så nemt kommer til at kede sig, men fordelen er at der altid er en ny tur der kan løbes eller cykles. Så det har jeg så gjort. 
Og se hvor smuk en tur det endte med: 


Et smukt tårn, jeg tror det er et gammelt savværk der gemmer sig i skoven. 




Det var dejligt med blå himmel så længe det varede.




Nej nej jeg cykler ikke rundt med min hjelm på styret, men jeg trak lige med den der.




Så dejligt at se noget grønt her i januar, nu trænger jeg virkelig til forår! Så her er noget der minder mig om at efter alt det grå og triste kommer det grønne og smukke. 




Man kan lige fornemme solen mellem træerne, så lækkert med solens stråler. 




Jeg synes det her hus er SÅ smukt. Der bor ikke nogen der i, og det har der ikke gjort i mange år. Da jeg var lille sagde mine forældre altid at der var vand i det, så jeg har brugt meget tid på at kigge ind gennem vinduet for at se alt det vand der var (Jeg troede det var en slags aquarium, men sådan fungerer det ikke helt hehe...)




Den her sø har jeg brugt meget lang tid på at fodre svaner eller rettere spise gammelt franskbrød, som var tilegnet svanerne - undskyld svaner. 




Hjedsbæk Kro!



Og se det her fine skilt, det har hængt der hele mit liv, måske derfor jeg tror det er normalt at drikke så store mængder Jägermeister som jeg gør?!





Man fristes til at tro det er et sted i Norge, men det er såmænd bare en lille tunnel, som sender vand fra søen til åen, der skaber den der brusen. 






Thi hi... Hvis du skulle være i tvivl. 



Udsigt over Suldrup sø.






HAHA... Man ved man ikke længere er i 8000 Århus C når man kommer forbi heste pærer på sin vej,
 eller skulle jeg sige cykelsti. 

1 kommentar: