søndag den 16. januar 2011

Roskilde Syge

Jeg må indrømme at NU har jeg Roskilde syge for alvor - nemlig, den slags hvor man bare ikke kan vente til Roskilde festival begynder.
Ja det er tortur det her, men også en form for terapi.

Når man er på Roskilde festival kan ALT ske, som den første dag, hvor der var morgen gymnastik.

Her ser man tre piger, der ihvertfald ikke siger Nej til sådan en chance.


Broen fra Øst til Vest. Man ved bare man er på Rosklide festival når man ser den her bro.

Man kommer altid til at gå over den mindst 30 gange hver dag.

HUSK: Der skal RÅBES: LILLE TRIN!! når man træder på det lille trin, så ingen kommer til skade

Vores smukke lejer som vi havde kaldt Camp Kvinde ( Altså kvinde tegn)

Og JA der boede to i det lille bitte blå telt der ses forrest i billedet

Ølen skal lige tømmes inden blæren skal tømmes.

Lige nu kan jeg slet ikke huske hvor klamme de der toiletter EGENTLIG er.

Men jeg mindes noget med en voldsom lugt og varme, som bare ikke virkede tiltalende.

Endelig fremme i den nyopslået lejer, det er det man har ventet på de sidste 24 timer, hvor man har holdt sig vågen.

Og det er det hele værd.



OHH... Noget af det bedste!! Sommer nætter hvor man kan tage en trøje på og så bare feste løs.


TWISTER!! Nok verdens bedste måde at møde nye mennesker på, og den sjoveste.


Øl-bowling. Det er en utrolig god måde at få tiden til at gå på.

Bemærk de fine stole. (altså den lyserøde)


Og her er årets hit fra Roskilde festival 2010! Jeg kan kun se mig selv danse rundt i sommer natten, hvergang jeg hører denne sang:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar